Sigurnost i kvaliteta najvažniji su kriteriji u proizvodnji Lupilu odjeće, što potvrđuje i istraživanje koje je tijekom ljeta među svojim čitateljicama proveo portal missMama. Priliku da sa svojom mališanima testiraju odjeću dobilo je čak 100 mama čije je oduševljenje i zadovoljstvo Lupilu kolekcijom na kraju istraživanja pokazala i visoka ocjena – 4,8/5!
Kvaliteta i udobnost kao najveće prednosti
Mame pažljivo biraju odjeću za svoje dijete, a moderna Lupilu kolekcija izrađena od prirodnih materijala zadovoljila je njihove visoke kriterije — čak je 84% čitateljica portala missMama ocijenilo kvalitetu odjeće odličnom ocjenom! Glavni kriteriji procjene bili su udobnost i izdržljivost majica, tajica, hlačica, haljina i bodija pa je tako 88% mama izjavilo da je Lupilu odjeća udobna, a njih čak 95% posto pohvalilo je visoku izdržljivost odjeće. Naime, prozračna tekstura organskog pamuka koji nosi oznaku GOTS savršeno odgovara nježnoj dječjoj koži i garantira maksimalnu udobnost tijekom cjelodnevnog nošenja, ali i sigurnost da će odjeća zadržati formu i udobnost nakon duge dječje igre i pranja u perilici.
Atraktivan dizajn
Mame u istraživanju portala missMama nisu zanemarile ni stil i dizajn Lupilu odjeće za djecu. Dapače, njih 95% posto smatra Lupilu odjeću prilično ili iznimno atraktivnom. Mame su navele da im se kod Lupilu odjeće najviše svidjela kvaliteta (21%), zatim materijal (20%), cijena (9%) i dizajn (1%), ali najviše se mama složilo (njih čak 49%) da im se sve navedeno jednako svidjelo.
Preporuka kao garancija
Svakako treba naglasiti da iznimna kvaliteta, odličan dizajn i udobnost Lupilu odjeće ne znače i iznimno visoke cijene, što se svidjelo i čitateljicama portala missMama. Naime, njih je 27% posto zadovoljno omjerom cijene i kvalitete, a 71% je iznimno zadovoljno. Ipak, najveća garancija kvalitete Lupilu odjeće za djecu je preporuka mama, a u istraživanju se njih 92% izjasnilo da bi svakako preporučile Lupilu odjeću za djecu svojoj obitelji i prijateljima.
Nakon odlične ocjene za Lupilu pelene, baby ulje i vlažne maramice, Lidl je još jednom opravdao povjerenje svojih kupaca, prvenstveno majki, a svi znamo da baš mame znaju najbolje!